-> Ce recomanda experti in sanatate

Beneficiile de sanatate ale masajului cu Fujiiryoki

Aceste zile tot mai multi oameni recunosc beneficiile pentru sanatate ale masajului. De fapt, potrivit unui sondaj efectuat de Asociatia Americana de Terapie prin masaj din 20017, “aproape un sfert din toti americanii adulti au avut cel putin un masaj in anul precedent.” Oamenii vad acum ca masajul un este doar pentru odihna si relaxare, dar este, de asemenea, se foloseste pentru vindecarea de la anumite simptome, vindecarea leziunilor, sau pentru a ajuta la conditiile de sanatate specifice.

Oameni din zilele noastre cauta in mod constant o stare de bine generala si descopera ca masajul este una dintre cele mai bune surse pentru atingerea acestui obiectiv.

Fotolile de masaj ajuta la eliminarea problemelor de sanatate

Benefiicile masajului merg deasupra si dincolo de relaxare pentru a imbunatati sau chiar elimina problemele de sanatate. Una dintre principalele afectiuni pentru care su utilizeaza masajul este durerea de spate. Uneori, analgezicele un sunt suficiente. Un studio realizat in 2003 a aratat ca “masajul a functionat mai bine decat acupunctura sau modificarea coloanei vertebrale, reducand nevoia de analgezice cu 36%”. Mai mult de un studio a aratat ca durerile de cap raspun de asemenea terapie cu masaj. Pentru multi omane, sa dovedit ca masajul reduce numarul de migrene suferite si imbunatateste somnul. Masajul a fost, de asemenea, foarte eficient in imbunatatirea simptomelor osteoartrited. Masajul suedes a fost dovedit a fi cel mai eficient pentru osteoartrita la genunchi. In primul studiu clinic privind testarea eficacitatii masajului suedes, acei participanti carea u primit un masaj de o ora o data sau de doua ori pe saptamana au redus durerea si rigiditatea.

Masajul reduce activitatea acidului lactic

O credinta obisnuita intre formatori si atleti este ca masajul creste fluxul de sange, reducand astfel cresterea acidului lactic. Compresia si relaxarea de forma repatata a muschilor determina golirea si umplerea vaselor de sange, ceea ce duce la eliminarea “deseurilor” cum ar fi acidul lactic. Ca rezultat, masajul obisnuit poate reduce foarte mult oboseala musculara cauzata de efort fizic.

Masajul ajuta persoanele ce sufera de cancer

Masajul a fost folosit chiar ca supliment la medicina moderna pentru personale care sufere de cáncer. Acesta poate promova relaxarea si reduce simptomele cancerului, precum si efectele secundare ale tratamentului, inclusiv greata, oboseala si depresia impreuna cu dureri si umflaturi. Un masaj poate imbunatati functia sistemului imunitar, facandu-l complementul ideal pentru anumite tratamente pentru persoanele cu cáncer. Un numa ca masajul poate reduce durerea fizica in organism, dar sa dovedit ca reduce si simptomele de anxietate si depresie. Acest lucru a fost dovedit int-o revizuire a mai multor decat 12 studii. Studiile au aratat ca masajul de fapt “a redus nivelul de cortisol pana la 50%, in timp ce creste nivelul de neurotransmitatori care ajuta la reducerea depresei.

Efectele masajului asupra ritmul inimi si al stresului: Dovedid stiintific.

In societatea de astazi, nivelurile ridicate de stres si freventa cardiaca un sunt neobisnuite, oameni sufera de stres din multe motive, fie ca sunteti o mama ce sede la domiciliu sau un patrón al unei corporatii mari care se lupta pentru a finaliza un proiect intr-un termen limita.

Luand timpul sa va relaxati si sa va linistiti nervii este mai importante decat pare. De fapt, comform articolului, “Massage and Stress: Understanding the research”, scrisa de Dr. Cynthia Pilch si Dr. Martha Brown Menard, nu doar exista o legatura intre tensiunea musculara si stresul, dar “o gama larga” de alte conditii si boli se crede ca sunt provocate de stress. Stresul impiedica reparatia tesuturilor, cum ar fi vindecarea ranilor si creste presiunea arteriala.

Masajul poate preveni o presiune arteriala ridicata

Masajul este una dintre modalitatile de a reduce stresul si relaxa corpul pentru a preveni hipertensiunea arteriala si cresterea frecvente cardiace. Aces lucru esta valabil mai ales pentru cei aflati in locuri de munca cu cerere ridicata. Dupa spusele Dr. Pilch si Menar, “simtul controlului sau al autonomiei pentru barbati si sprijinul social acrodat femeilor pota juta la protejara impotriva efectelor negativa ale stresului”. Exista, de asemenea, un numar tot mai mare de angajatori care ofera angajatilor fotoli de masaj pe santier. Au fost realízate destul de multe studii carea u aratat ca masajul poate reduce atat strsul cat si ritmul cardiac. Aceste studii au aratat ca, dupa primirea unui masaj, a existat o crestere semnificativa a sistemului nervos parasimpatic al subiectului testat. Acest sistema, pur si simple numit PNS, contracareaza orice reacti la stres produsa de sistemul nervos simpatic (SNS), pentru a permite organismului sa revina in echilibru. Intr-un studiu realizat de cercatatorii din Noua Zeelanda care testa rolul terapiei de masaj asupra migrenei, nivelurile de stres au fost masurate prin niveluri de cortisol.

Un jurnal zilnic al nivelului de stres perceput al participantilor a fost inregistrat si dupa fiecare sesiune de masaj. Studiul a concluzionat ca “in comparatie cu participantii la control, participantii la masaj au presentat scaderea ritmului cardiac, reducerea starii de anxietate si cortizolul salivar imediat dupa masaj” Intr-un articol din Massage Therapy Magazine intitulat “Moderate vs. Light pressure in massage”, un studiu realizat de Institutul de Cercetare Touch, a aratat cum presiunea moderata in masaj poate reduce ritmul cardiac. Studiul a fost efectuat pe 36 de participanti (varsta medie de 28 de ani, 58% femei, 42% barbati) carea u fost repartizati aleatoriu in grupuri egal enumerotate. Similar studiul realizat de cercatatorii din Noua Zeelanda, acesti oameni au fost rugati sa completeze rapoarte de sine legate de stresul de baza si nivélele de anxietate. Acest lucru a fost facut inainte de teste de terapie prin masaj, de exemplu, “Touch Protocol”. *Ventuze EEG si electrozi EKG au fost plasati pe participanti. Activitatea a fost inregistrata inainte, in timpul si dupa tratament de masaj de 10 minute.  Rapoartele de sine au fost efectuate si dupa seziune, rezultatele au aratat ca participantii au avut o reducere generala a stresului si anxietatii prin tratament. Cu toate acestea, rezultatele au fost mult mai significative pentru grupul care a primit presiune moderata. Cercetatorii spun ca cresterea puterii delta frontale si scaderea ritmului cardiac pentru subiectii cu presiune moderata sugereaza un raspun de relaxare cu excitare mai scazuta.

Tensiunea presiunii si terapia cu masaj

Terapia cu masaj un numai ca a dovedit ca reduce frecventa cardiaca atunci cand se aplica cantitate corecta de presiune, dar, de asemenea, sa dovedit ca reduce si contribuie la reglare tensiunii arteriale. Tensiunea arteriala este forta sangelui impigand peretii vaselor de sange. Inima pompeaza sangele in artere, care distribuie sangele in organism. Tensiunea arteriala crescuta, denumita si hipertensiune arteriala, este periculoasa deoarece face inima sa munceasca mai multa pentru a pompa sange in organism. Acest lucru contribuie la intarirea arterelor si la dezvoltarea insuficientei cardiace. Adultii hipertensivi carea u primit sesiuni regulate de masaj biweekly au experimentat mai putina depresia si ostilitate si au aratat o scadere a nivelurilor de hormoni de stres masurate, potrivit unui studiu recen de cercetare. Un studiu realizat in colaborare cu Insitutul de Cercetare Touch, Universitatea din Miami School of Medicina si Uinversitatea Nova Southeastern din Florida, intitulata “Tensiunea arteriala crescuta si simptomele asociate au fost reduce prin terapia cu masaj”, a fost efectuata in mai 1999. A fost alcatuita din 30 de adulti cu hipertensiune arteriala controlata (pana la ultimele sase luni) la intamplare pentru a face parte dintr-un grup de terapie de masaj, fie dintr-un grup de relaxare progresiva. “Cei din grupul de masaj demasaj au primit sesiuni de masaj de 30 de minute, de doua ori pe saptamana, dupa-amiaza sau seara timp de cinci saptamani. Participantii au primit masaje de diferiti terapeuti pe baza uni sistema de rotatie. Subiectii se aflau pe spatele lor cu fata in sus, in timp ce terapeutul ar fi masat capul, gatul, bratele, trunchiul si picioarele. Acest lucru a fost combinat cu miscarile de stoarcere, presare si tragere. Apoi, subiectii se aflau pe stomacul lor cu capul indreptat in jos, in timp ce terapeutul ar masura gamba si coapsele persoanei si apoi ar fi masat spatele in intregime. Subiectii din grupul de relaxare musculara progresiva au primit instruction despre cum sa completeze exercitiile de auto-administrare pe care le vor face timp de 30 de minute de doua ori pe saptamana timp de cinci saptamani. Pentru a se asegura ca programul lor era cmopatibil cu grupurile de masaj, cercetatorii le-au spus participantilor sa is desfasoare sedinta numai dupa-amiaza sau seara devreme in zilele in carea u fost repartizati.

Subiectii au fost instruiti sa respire profund timp de cateva minute in timp ce isi zaceau spatele cu mainele de-a lungul corpului. Apoi, li sa spus sa incoarde si sa relaxeze diferiti muschi, avansand de la picioare pana la cap. Rezultatele experimentului au aratat ca ambele grupuri au avut niveluri mai scazute de anxietate (STAI) si niveluri mai scazute de depresie (CES-D). Cu toate acestea, numai grupul de terapie de masaj a prezentat “scaderi ale presiunii sanguine diastolice si sistolice; scaderea nivelului de hormno de stres cortisol salivar si urinar; si scoruri mai mici pentru depresie, anxietate si ostilitate”. Chiar daca acest experiment sa dovedit a fi destul de reusit, cercetatori au sugerat acest lucru. Studiile efectuate in viitor ar trebuie sa fie pe termen lung, iar efectele masajului ar trebui examinate pe cele cu niveluri ridicate de stres. Realizare experimentului pe pe o perioada mai lunga de timp ar determina cu mai multa precizie daca rezultatele ar fi doar efecte pe termen scurt sau daca efectele ar continua de fapt dincolo de fiecare dintre tratamentele grupurilor. Cercetatorii au ajuns la concluzia ca, in caulz in care terapia de masaj poate reduce in mod eficient simptomele asociate cu hipertensiune arteriala, atunci ar putea reduce complicatiile care pun viata in pericol, cum ar fi riscul de accident vascular cerebral sau atac de cord.

Sursa:

– Hoffman, Matthew, MD (reviewed by). “Massage Therapy Styles and Health Benefits,”

WebMD, LLC Medical Reference: July 30, 2008.

– Massage Magazine. “Research: High Blood Pressure Reduced by Massage Therapy,”

Touch Research Institute. Originally reported in the Journal of Bodywork and Movement

Therapies, January 2000, Vol. 4, No. 1.

 

– Pilch, Cynthia, PhD, CMT and Martha Brown Menard, PhD, CMT. “Massage and Stress:

Understanding the Research,” Massage Therapy Journal: Summer 2007. Associated

Bodywork and Massage Professionals.

– Shiatsu Massage Therapy History and Practice. “What is Shiatsu?”

www.ultimatewatermassage.com: 2000-2008.

– Vanderbilt, Shirley. “Moderate vs. Light Pressure in Massage: New Studies from Touch

Research Institute,” Massage and Bodywork Magazine, April/ May 2005.

– Wong, Cathy. “Alternative Medicine: Ten Most Popular Types of Massage Therapy,”

About.com Health’s Disease and Condition content: September 19, 2007.

– Wong, Cathy. “Alternative Medicine: What is Shiatsu?” About.com Health’s Disease and

Condition content: April 21, 2006.

– Massage Technique, “Petrissage,” spacourse.com , 2004.

– Draper, Shane “Effects of Intermittent Pneumatic Compression on Delayed Onset

Muscle Soreness” etd.ohiolink.edu , 2011

Cumpara acum propriul tau Fujii si bucura-te in fiecare zi de relaxare. Livrare imediata din stoc.

Contact
sau, suna-ne oricand